Save the date – 4 januari nieuwjaarsreceptie Compaen!

Afbeeldingsresultaat voor champagneglazen afbeelding 2018

Op 4 januari 2018 houdt het bestuur van Compaen zijn nieuwjaarsreceptie in de Sporthal Oostzaan, vanaf 19.30 uur. Alle leden, vrijwilligers, sponsors en andere relaties zijn van harte welkom op deze feestelijke opening van het nieuwe (volleybal)jaar. Noteer deze datum alvast in uw splinternieuwe agenda!

De nieuwjaarsreceptie zal begeleid worden door een aantal topwedstrijden van onze heren- dames- en talenten-teams, met als speciale knaller de demonstratiewedstrijd tussen ons topdivisieteam (Heren 1) en de eredivisionist Draisma/Dynamo uit Apeldoorn. Het wedstrijdprogramma start om 19.00 uur.

Het bestuur van Compaen hoopt u allemaal te ontmoeten op 4 januari 2018 en wenst u fijne feestdagen en een gelukkig 2018!