Compaen wil meer

Oostzaan – De volleyballers van Compaen kijken in alle tevredenheid terug op hun debuutseizoen in de topdivisie. Tegen alle verwachtingen in wist de promovendus met een ongewijzigde formatie de competitie met een keurige vierde plaats af te sluiten.

Dat prima resultaat is voor de Oostzaners geenszins reden om nu tevreden achterover te leunen. Compaen wil meer. Komend seizoen moet de ploeg nog een stap dichterbij promotie naar de eredivisie komen.VVC 14-15 Sl 630x420x72

Dat moet gebeuren met krachttraining op structurele wijze in de zomermaanden en een gedegen voorbereidingsprogramma. Compaen hoopt de bestaande spelersgroep – die voor volgend seizoen volledig intact blijft – verder met enkele volleyballers te versterken.

Met een bredere selectie wil de ploeg serieus meestrijden om het kampioenschap in de topdivisie. Dat gebeurt voor het vierde achtereenvolgende seizoen onder leiding van trainer-coach Sandor Rieuwers. Ook de andere leden van de begeleiding blijven actief voor de herenselectie van Compaen.

Potentiële aanwinsten kunnen zich melden bij trainer-coach Sandor Rieuwers via sandor@rieuwers.nl of 06-53172823.

Compaen traint in Dorpshuis de Greep in Oostzaan, dat via de NS-stations van Amsterdam en Zaandam rechtstreeks en snel bereikbaar is.

De selectiespelers van Compaen maken gratis gebruik van de faciliteiten van Fitness & Healthclub The Crunch in Amsterdam-Noord.

Marcel Vermeulen, teammanager Compaen