Compaen DS1 op zoek naar spelverdeelster

Oostzaan, 29 juli 2016 – Het eerste damesteam van VV Compaen uit Oostzaan is op zoek naar een spelveldeelster. Met het vertrek van Kyra Brandt naar de VS is er plek voor een enthousiaste spelleider die meehelpt de dames ook komend seizoen weer een factor van betekenis te laten zijn in de tweede divisie.

VV Compaen is een hechte, gezellige dorpsvereniging met landelijke ambities waar op alle niveaus gespeeld wordt, van Topdivisie t/m 3e klasse. Het 1e damesteam acteert al een aantal jaar op tweede divisie niveau en gaat met de kersverse trainer-coach Erik Mulder een nieuwe fase in. Voor een ambitieuze spelverdeelster een prima moment om in te stappen.IMG_8341 720x499x72

Dames 1 traint twee keer per week, op dinsdag en donderdag, in Sporthal Oostzaan of in Sportzaal De Greep, op 33 OV-minuten vanaf Amsterdam Centraal. Voor krachttraining en fitness maakt Compaen Dames 1 kosteloos gebruik van de luxe faciliteiten van The Crunch Fitness & Healthclub in Amsterdam-Noord.

Geïnteresseerde toppers kunnen contact opnemen via secretariaat@vv-compaen.nl