Wedstrijdprogramma

Klik hier voor een mooi programma voor het komende weekeinde, met onder meer:

• Meisjes C gaat de Oostzaanse eer hoog houden in Dordrecht bij de halve finales van de Nederlandse Open Jeugd Kampioenschappen. Veel succes!
  • Om 14:00 uur speelt Dames 1 in de Beverwijkse badkuip De Walvis tegen VV Jonas, de nummer 10 van de 3e divisie A.
  • Vanaf 15:45 gaan we weer los in de eigen Sporthal Oostzaan met de prangende vraag: Gaat Heren 4 (nummer laatst) punten pakken tegen Voluit (nummer voorlaatst)?
  • Vanuit Limburg komt Peelpush Heren 1 naar Oostzaan voor de Topdivisie-wedstrijd om 18:00 uur. Peelpush mag zich sinds vorige week de nummer twee noemen na twee solide 3-1 overwinningen op rij. Het belooft een boeiend spektakel te worden.
  • Om 20:00 uur wordt er een heuse derby gespeeld: Compaen DS3 vs Zaanstad DS4. Qua stand ontlopen ze elkaar niet veel (10 om 8) dus ook hier kan het een spannende pot worden.