Veikko Hansen en Ralf Muijs nieuw trainersduo Compaen dames 1

Oostzaan – Volleybalvereniging Compaen is een driejarige verbintenis aangegaan met Veikko Hansen en Ralf Muijs voor het trainen en coachen van het eerste damesteam.

De lengte van de contractduur geeft al aan dat het bestuur van de Oostzaanse club veel vertrouwen heeft in het duo. Beide heren hebben hun sporen bewezen in het volleybal en zijn bij uitstek geschikt om de vernieuwing van de Dameslijn vorm te geven met jeugdige talenten uit de eigen opleiding.

De ambitie van het nieuwe trainersduo is om met een sterk verjongd team binnen twee seizoenen terug te keren in de tweede divisie. Daarna zal de blik verder omhoog worden gericht en zal met behulp van de uiterst talentvolle meisjeslijn een poging worden gedaan om de eerste divisie te bereiken.

Hansen en Muijs zijn reeds verantwoordelijk voor coordinatie van de talentontwikkeling van de succesvolle meisjeslijn bij Compaen. Ook over deze functie bestaat er tevredenheid bij het bestuur.

Het trainersduo uit Oostzaan is al tientallen jaren betrokken bij de vereniging in allerlei functies en worden derhalve als echte verenigingsmannen gezien.