Topsport in Oostzaan

Oostzaan, 9 sep 2015 – Voor VV Compaen gaat het zaalvolleybalseizoen groots van start op zaterdag 12 september in de Sporthal van Oostzaan. Met de organisatie van de WestVast Open Zaanse Volleybalkampioenschappen zet Compaen een prachtig topsport evenement neer om iedereen in de juiste stemming te brengen voor de komende competitie.Westvast OZK 630x420x72dpi

Deelnemers zijn de heren Topdivisie teams van US Amsterdam, VoCASA Nijmegen, Pelster/Cito Zeist en VV Compaen Oostzaan, die in een vierkamp uit gaan vechten wie er met deze prestigieuze titel naar huis gaat. Om één en ander in goede banen te leiden zijn de strenge maar rechtvaardige diensten aangezocht van topscheidsrechters uit de Ere- en Topdivisie.

Om 15:30 wordt er gepauzeerd voor een bijzonder evenement: De plechtige onthulling van de Compaen Wall of Fame, een 20m2 eerbetoon aan alle Compaen-leden die op enig moment in de 54-jarige geschiedenis van de club de kleuren van Oranje verdedigd hebben.

• WestVast Open Zaanse Volleybalkampioenschappen
  • Zaterdag 12 september, 12:30 – 17:00 uur