Save the date – 4 januari 2018 – Jaaropening Compaen!

Knallende jaaropening Compaen

Afbeeldingsresultaat voor nieuwjaar vuurwerk afbeelding

Volleybalvereniging Compaen houdt donderdag 4 januari tussen 19 en 22 uur in de eigen Sporthal Oostzaan een knallende jaaropening.

Daverende donderslagen en sensationeel siervuurwerk mag verwacht worden bij de demonstratiewedstrijd tussen ons vlaggenschip uit de topdivisie en recordkampioen van Nederland, Draisma/Dynamo uit Apeldoorn. De wedstrijd tegen de huidige nummer 3 in de eredivisie is ook een weerzien met Wall of fame-lid Justin Sombroek, die bij onze gasten assistent -coach is.

Verder zullen de talenten van Compaen tot 20 jaar bij de vrouwen en mannen zich in aantrekkelijke demonstratiewedstrijden manifesteren. Tenslotte zijn er de sterretjes van het Oostzaanse volleybal, die onder leiding van Bram de Winter en andere spelers van de herenselectie een jeugdclinic afwerken.

Kortom, voldoende mogelijkheden om aan het begin van het nieuwe jaar kennis te maken met top- en talentenvolleybal.