Sandor Rieuwers blijft trainer Compaen

Oostzaan, 3 apr. – Volleybalvereniging Compaen Oostzaan heeft de verbintenis met trainer-coach Sandor Rieuwers met drie seizoenen verlengd.

De lengte van het nieuwe contract geeft al aan dat het bestuur van de Oostzaanse topdivisionist uitermate tevreden is over zijn werk. Tegelijk is dit ook een teken dat de Zaandammer bij de club en zijn team voldoende mogelijkheden ziet om de huidige prestaties op het een na hoogste niveau te verbeteren. Compaen staat momenteel op een zesde plaats en is al verzekerd van een vierde seizoen in de topdivisie.

De spelersgroep zal de komende competitie vrijwel zeker ongewijzigd blijven. Alle teamleden hebben aangegeven in principe ook dan beschikbaar te zijn.

Rieuwers is ook coördinator van de jongens- en herenlijn bij Compaen. Ook over die functie bestaat er tevredenheid bij het bestuur. Zo komen de hoogste jongensteams uit in de topklasse en naar verwachting zullen het volgende seizoen verschillende talenten overgaan naar de hogere seniorenteams. Hij draagt er ook toe bij dat de inpassing van jongere spelers bij de seniorenteams soepel verloopt.

De 55-jarige Zaandammer wordt gezien als een verenigingsman, die al tientallen jaren als speler en trainer actief is bij Compaen.