Programma Compaendag 10 september

Op zaterdag 10 september is er de eerste Compaendag in Sporthal Oostzaan. Het programma is rond en het belooft door de steun van vele leden (en niet te vergeten, aanjager Marcel Vermeulen) een mooie dag te worden. Het programma ziet er als volgt uit:

9.00-10.30 uur
Spellencircuit CMV-jeugd onder leiding van Sjoerd van Tol, Gabe Wijnja en Harm Vlap. Ook vriendjes en vriendinnetjes van leden zijn hierbij welkom. Opgave tot 1 september bij sjoerd@wepses.
Clinic jongens B en C onder leiding van Sandor Rieuwers en spelers van heren 1. Opgave tot 1 september bij m.okx@chello.nl

10.45-12.15 uur
Clinic meisjes A, B en C onder leiding van Erik Mulder en speelsters van dames 1. Opgave tot 1 september bij m.okx@chello.nl

12.45-16.45 uur
Westvast-topdivisietoernooi met deelname van Zaanstad, Next Volley, Cito en Compaen

17.00 uur
Prijsuitreiking Westvasttoernooi
Overhanding ingelijst shirt van Oostzaans international Anne Buijs
Eerste ronde barbecue. Deelname kost 10 euro. Opgave tot 1 september bij marcelegvermeulen@gmail.com

17.15-19.15 uurwestvast
Compaen h2-Move
Compaen d1-US 3

19.15 uur
Tweede ronde barbecue. Zie boven

19.30-21 uur
Compaen JA-Compaen h3
Compaen d2-Amsterdam
Compaen MA-Compaen d3
Compaen MB-Zaanstad MB

Graag tot ziens bij de eerste Compaendag!