PDZ en ERB Bouw kledingsponsors damesselectie Compaen

Oostzaan, 22 sep 2015 – De damesselectie van VV Compaen Oostzaan speelt de komende drie seizoenen met reclame van PDZ Uitzenbureau op de wedstrijdshirts. Eerder kwam de naam van het bedrijf al op de trainingspakken van de volleybalsters te staan.

PDZ Uitzendbureau heeft in de omgeving onder andere vestigingen in Amsterdam, Alkmaar, Beverwijk, Zaandam en Wormerveer. Het bedrijf bemiddelt voor personeel van ongeschoold tot hbo-niveau en in de sectoren administratie, productie, techniek en logistiek.Teamfoto PDZ ERB 630x420 72 dpi

Op de shorts van de dames van Compaen vinden we de naam ERB Bouw. Dit is het bouwbedrijf van Edwin Brandt, die binnen de vereniging geen nadere toelichting behoeft. Wie twijfelt kijkt maar even naar de Wall of Fame – het pronkstuk van Sporthal Oostzaan.

Het damesteam keert dit seizoen na een jaartje op een lager niveau terug in de nationale tweede divisie. Bij Compaen zijn er nauwelijks wijzigingen in de selectie. Lisette Goede kwam over van Croonenburg, terwijl Fé Crippa (tweede team) en Ilva Broekema (Zaanstad) vertrokken.