NIEUWE SPELREGELS CMV JEUGD

De NeVoBo heeft begin van dit seizoen wijzigingen in de spelregels voor CMV voorgesteld en doorgevoerd.

Naast deze wijzigingen zijn er nog een aantal andere aanpassingen die in de 1e helft van dit seizoen getest gaan worden in het land om zo een basis te leggen voor een gefundeerde aanbeveling richting de spelregels voor komend seizoen.

Dit testen kan alleen slagen als veel clubs en teams hier aan meewerken.

Om nu te verduidelijken wat er allemaal getest gaat worden, op welke manieren deze testen plaatsvinden en hoe je hier als club aan mee kunt doen worden er in Regio West 2 bijeenkomsten georganiseerd.

Op dinsdag 17 oktober in Haarlem en dinsdag 24 oktober in Houten.

Tijdens deze bijeenkomst krijg je meer informatie over gedachten achter de te testen onderwerpen. Je ziet de manieren waarop getest wordt. En vooral kun je vragen stellen om je eigen tests zo goed mogelijk voor te bereiden.

Je kutn je aanmelden via het volgende formulier: http://www.formdesk.com/Nevobo/West_Aanmeldingsformulier_themabijeenkomst_competitie

Bij vragen: kijk even op de site van de NeVoBo: www.nevobo.nl