Kennismaking met Compaen voor jongens

Volleybalvereniging Compaen houdt zondag 17 april van 14 tot 16 uur voor talentvolle jongens uit Noord-Holland een kennismakingstraining in Sporthal Oostzaan op Twiskeweg 107 in Oostzaan.

Talentvolle volleyballers kunnen dan onder leiding van Sandor Rieuwers, trainer van het in de Topdivisie uitkomende eerste herenteam van Compaen, en verschillende selectiespelers kennismaken met de club.

Compaen is toonaangevend in het volleybal voor jongens in Noord-Holland. VI-9792Als enige vereniging in de regio speelt de club met zowel de A- als B-jeugd in de Topklasse. Naar verwachting zal dit ook het komend seizoen het geval zijn.

Talenten kunnen bij Compaen drie keer in de week trainen en daarna doorstromen naar de ploeg in de Topdivisie – het een na hoogste volleybalniveau van Nederland – of het tweede team dat zich reeds verzekerd heeft van promotie naar de derde divisie. Deze ploeg moet zich steeds meer ontwikkelen als een schaduwteam met spelers die de potentie hebben uit te groeien tot volleyballers voor het eerste team.

De kennismaking is bestemd voor jongens van 14 tot en met 18 jaar. Aanmelding kan via marcelegvermeulen@gmail.com. Geef hierbij aan bij welke club je nu speelt, op welk niveau, geboortedatum en positie in het team.