Inhaalwedstrijd Compaen – Apollo 8 op zondag 22 maart

De Topdivisie-wedstrijd VV Compaen HS1 – Ecare Apollo 8 HS1, die afgelopen zaterdag werd afgelast wegens “code oranje” in het oosten des lands zal nu gespeeld worden op zondag 22 maart om 15:00 uur in Oostzaan.VV Compaen HS1 14-15 ZW 630x420

Vanwege het drukke programma van de Oostzaanse volleybalvereniging bleek het niet mogelijk om de wedstrijd binnen 6 weken opnieuw in te plannen. Voor Compaen wordt het dus een “Tukkers” weekeinde: Een dag eerder is Webton Hengelo te gast. Waarschijnlijk treffen de Twentse broeders elkaar ergens op de A1 om de videobeelden over te dragen.

Voor Compaen staat zaterdag a.s. eerst het duel met hekkensluiter ETEC/Nesselande op het programma, in Swanla – Zevenhuizen om 19:30 uur.