Compaen knallend het nieuwe jaar in

Compaen treft recordkampioen

door Marcel Vermeulen

Oostzaan, 1 jan 2018 – Recordkampioen Draisma/Dynamo speelt donderdagavond 4 januari om 20.30 uur in Sporthal Oostzaan een demonstratiewedstrijd tegen het volleybalteam van Compaen, dat uitkomt in de topdivisie. De Gelderse club, die goed is voor twaalf landstitels, staat momenteel op een derde plaats in de eredivisie.

Voor deze gelegenheid wordt Compaen versterkt met Rick van Baar, die eind vorig seizoen vanuit Oostzaan naar eredivisionist Coniche Zwolle vertrok.

De thuisploeg pakt in deze wedstrijd de draad weer op na de winterstop. Compaen gaat de komende maanden proberen zich van de onderste plek op de ranglijst naar een veilige positie op te werken.

Behalve de demonstratiewedstrijd zijn er donderdag nog meer leuke volleybalactiviteiten. Een Compaen-team van heren onder de 20 jaar, aangevuld met enkele talenten uit de regio, treft een selectie van de Prima Donna Kaas Volleybalschool uit Huizen. Dames 1 en Meisjes A van Compaen spelen een onderling duel. Tenslotte is er voor de jeugd een clinic onder leiding van de selectiespelers Bram de Winter, David Bes en Wouter Schoonenberg.

401                             4-januari