Jongens A1 kampioen!

De jongens A1 weten vandaag met 3-1 in de gaten van de kaas te winnen van hun rivaal Prima Donna Kaas Huizen. PDKH wist eerder in het seizoen als enige team van Compaen te winnen. Om kampioen in de topklasse te worden moesten onze jongens 2 sets met winst afsluiten.

De eerste set werd een spannende, maar uiteindelijk ging de winst met 26-28 naar PDK Huizen.

Maar de jonge zeerovers lieten zich niet kennen. De tweede set werd op eigen kracht met ruime cijfers gewonnen met 11-25. Dus nog 1 winnende set te gaan!

Compaen Jongens A1 lieten zich door spanning zich niet gek maken. De opslag verliep goed en ook de rally’s. Ze wisten deze set met 20-25 winnend af te sluiten. Dus het kampioenschap was binnen.

Om het feest nog completer ter maken werd ook de vierde set winnend afgesloten met 22-25. Sven Vermeulen had niets voor niks zijn mooiste pak aangetrokken om deze wedstrijd naar de groepswinst te coachen. Dus vloeide er na de wedstrijd champagne bij de ingang van het sportcomplex, wat door sommige van de thuisploeg niet echt werd gewaardeerd.

Ik ben trots op onze jongens, vertelde Sven na afloop! De ploeg eindigt boven de grootmachten als Huizen, Inter Rijswijk en Sliedrecht Sport. Op naar de finale van het Open Nederlands Kampioenschap en de finale van het Gesloten Nederlands Kampioenschap!